klik plzzz

28 Jun 2013

Bedak tanaka murah

assalamualaikum hai semua
okey ramai dah tnya aku ada jual x bedak tanaka...okey kita dah jual u oll jom la beli hahahaha murah2 jer

Kebaikan
berkesan untuk:
- Kecutkan jerawat
- Haluskan kulit
- Cerahkan kulit
- Hilangkan jeragat
- Lembutkan kulit
-Menyejukkan dan mengurangkan minyak di kulit muka
- Pelindung cahaya matahari
- Selesaikan masalah kulit bukan sahaja di muka tapi boleh digunakan satu badan
- Boleh dijadikan sebagai bedak sejuk dan foundationBedak ni bau lemon..sejuk je rase bile pakai..kalo cuci muka rase licin je pastu..daki2 pun blh tanggal time kita gosok nk cuci muka..mmg best!! Boleh pakai waktu siang sebagai foundation atau waktu malam sebagai bedak sejuk.

Cara Guna:
Untuk jadikan sebagai foundation cuma sapukan bedak tate rata2 ke muka guna tangan atau span muka.Untuk jadikan sebagai bedak sejuk cuma basahkan tangan atau campurkan bedak tate dgn ari dan sapu kan ke muka. Lps 30 minit boleh cuci atau nk pakai sepanjang mlm pun blh...blh cakap2 time sapu..muka x kedut mcm pakai masker..Boleh digunakan untuk semua jenis kulit berjerawat, sensitif, normal dan sebagainya. Sesuai untuk lelaki dan wanita...dewasa dan kanak-kanak.


LIST HARGA
40GRAM
1PCS RM25

110GRAM
1PCS RM30


T.A.T.E BY DEA( yang nie yg nora danish punya ya)

40GRAM
1PCS RM30


sapa nak bole sms wassup 0175343549 emel syafniee@gmail.com



Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE