klik plzzz

11 Jun 2013

Testimoni terbaik pilihan maixara

assalamualaikum
wooo pagi2 dah dpt berita gembira....kikikiki hari tue dok belek2 page maixara d facebook...pastu ada baca status nya hantar testimoni n menang barangan maixara rm250 hihiih aku apa lg cuba la nsib sbb semejak makan maixara nie kan kulit aku dah beseri seri sikit...x macam dulu masam jer kikiikikiki....
ha nie la pic sebelum n selepas aku mengunakan maixara...mcm sekarng pown aku on off ja makan sbb aku malas nk minum air...tp kulit kekal jg berseri seri....tup2 pagi nie buka fb aku bejaya menang hihihihi jng jelas u oll saya dapat barangan maixara rm 250 free...sapa nak ...x bole la .sapa nk mai beli ngn aku.maixara nie mmg sangt  bagus untuk kulit...resdung gatal2....x caya tengok testimoni aku sendiri aku x tipu tau..aku jual aku makan...tp aku kadang campur dengan aurawhite...mlm makan maixara pg aku minum aura tp on off sbb aku nie jenis kalo mula nk cantik cept2 makan...pastue x mkn dah...pastu makan balik pening x kikikiki


HARGA BORONG
MAIXARA DENGAN HA 10 KOTOAK RM630 TERMASUK POS
AURAWHITE 900000MG 10JAR RM950 TERMASUK POS SABAH SARAWAK RM1000

okey sapa2 nak dapatkan maixara harga masih rm 85 sehingga d beritahu..sms wassup coll aku 0175343549 emel pown bole syafniee@gmail.com i love u all reader muahhh :)
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

1 ulasan:

ZuhaFizZ berkata... [Wanie Warniee Reply]

baca di sini....
lalalalala....
http://zuhafizz-cintahatiku.blogspot.com/2013/06/ubat-ohh-ubat-maixara.html

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE