18 September 2013

BLOG SEBAGAI PENDAPATAN 

Ok join...sapa nk join g blog ben ashaari 2 jam ja tau aku pown join last mint minta2 bejaya kikiki
Bagi aku mmg kna sangt dengan tajuk conten nie...blog aku aka blog peribadi aku dah jadi blog untuk promort barang2 aku jual n allahamdullilah murah rezeki.
Aku jga ada letak iklan nufnage tue tp baru sikit ja pndapatan hahahahah.x mcm orng lain pendapatan belipat ganda kan.tapi mmg blog midium sangt beguna la untk tmbah duit poket dlm waktu sama sebagai dairi kehidupan.
Aku sayang blog aku.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

5 ulasan:

Unknown berkata... [Wanie Warniee Reply]

selmat bersegmen :)

jaakechik berkata... [Wanie Warniee Reply]

Selamat Pagi…

Terima kasih kerana kongsikan pengalaman anda..

Jaa datang dari segmen yg sama jugak…

http://www.jaakechik.com/2013/09/blog-sebagai-pendapatan-sampingan.html

Invisible Me berkata... [Wanie Warniee Reply]

sikit sikit lelama berbukit bukit.
:)

Arra Ahmad berkata... [Wanie Warniee Reply]

singgah sini dari segmen sama.:)

eyriqazz berkata... [Wanie Warniee Reply]

Tahniah, di mana ada kemahuan, di situ ada jalan..rezeki bagi yang rajin berusaha

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE