4 September 2013

TABITA SKIN CARE ORIGINAL

ASSALAMUALAIKUM
fuh dah lama aku x update blog nie...okey sekarang aku dah stat jual tabita nie sbb ada jg pemintaan...ok aku nya tabita ori tau jng risau aku ambil dari agen sah kikikiki jng risau ...
Aku rasa ramai yang dah tau fungsi product nie...
Tabita sesuai untuk semua jenis kulit nak cantik cepat mai la beli kikiki

Aku jual set tabita exclusive Rm320 ada soap 100ml lotion 100ml cream 40 g dan Reguler rm290  ada soap 100ml lotion 100ml dan cream 25g semua set harga termasuk pos termasuk pos tahan 2-3 bulan
 

okey sapa baru nk cuba tp x nak beli yang   bole beli repacking rm120  termasuk pos juga


Kebaikan Tabita: berupaya merawat masalah kulit berikut:
- masalah kulit BERJERAWAT
- masalah kulit BERMINYAK serta cenderung BERJERAWAT
- masalah warna kulit TIDAK SEKATA
- masalah kulit BERPORI BESAR
- masalah kulit KUSAM dan TIDAK BERSER
- masalah JERAGAT (pigmentasi)
- garisan KEDUTAN dan kesan PENUAAN di wajah
- PARUT JERAWAT serta KETIDAKRATAAN kulit wajah
- BLACKHEADS serta WHITEHEADS
- SUNBURN : mengembalikan warna kulit asal lebih pantas dari biasa

sapa2 berminat nak cuba bole sms wasuup aku 0175343549 atau emel syafniee@gmail.com sayang u olls by



Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

1 ulasan:

sahizatul sahimi berkata... [Wanie Warniee Reply]

anda ditag http://aiskrimvanillacoklat.blogspot.com/2013/09/segmen-cn-nak-bagi-hadiah-nak-tak.html

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE