11 September 2013

cerewet

aduiii sapa kat sini cerewet angkat kaki heeeehehhe....aku nk cite sikit pasal cerewat...ok aku nie cerewet x...entah aku pown x tau aku cerewet ker x..tapi kawan2 family n bf aku selalu kata aku nie cerewet ...tapi sikit kod..heee sikit ja ko jng lebih2...

pernah 1 hari di hari ahad aku keluar dating dengan en syafiq oleh sebab pkul 10pg dia ajak g sarapan dulu...aku oder telur separuh masak n teh oo suam...bila sampai teh oo suam tue aku minum la..bila minum heeeeeeeee x sedap terus panggil mamak n minta minerel water ja tnda protes en syafiq x nk gaduh dia jeling ja aku...bg aku,tue bukan cerewet tue dah x sedap mesti la ko x nk minum kan...hurmmm

lagi 1 setiap pagi mesti aku n kawan2 g sarapan..kawan2 mesti tnya aku nk mkn kat mana..alasan sbb kalo diorng bg cadangan diong ckp tkut aku nie kata x sedap hahaha....ampun ya kawan2.
aku rasa aku nie lebih pada penggeli bukan cerewet..bukan maksud aku nie pembersih gila x ....contoh la kan aku sebelum nie minum air minerel spritzerr tp one day aku ada baca kat fb orng ramai shaere air tuedi buat bersebelahan jerat cina heeee tapi benda tue aku x tau betul ka x..kalo x tp sbb aku dah baca walaupown x tau citer tue betol ka x aku tetap dah x nk minum air mineral spirzer tue..mcm tue so pada individu yg rajin dok share macam2 tampa kesahihan kesian la kat aku. sbb aku jnis xboleh ...1 lagi aku dulu sangt la x bole share makanan minumn gelas sudu straw dengan sapa2 pown termasuk mak aku teruk kan tp selepas aku duduk asrama kawan2 aku Asyik la nk share so dr situ aku dah bole share ngn orang..eh tp bukan dengan semua orang aku tengok orang jg..mak pak aku family kawan2 rapat ja la ahahahah...

eh lama benr aku x becerita kat blog kesayang aku nie..banyak nk share tp buzy n idea langsung x da taip 1 patah dah x da idea hurmm sabo jer la..
okey baru kata dah x da idea so pada kawan2 n pembaca blog aku #adaka hahahaha selamat maju ja kikikiki..rindu mak aku ayah aku family aku rindu sangt tp masa dan kewangan x mengizinkan aku balik kg raya haji la balik x sabaq tau :)

terimalah pic muka i yang pyo lagi tembam ini sabo2 :'(


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE