24 September 2013

Tegar- aku yang dulu bukan yang sekarang

pernah dengar lagu tajuk diatas...okey aku memula pown x pnah denagr 1 hari tue aku ngn en syafiq tiba2 di radio lagu ni..aku mcm bluer syafiq ckp ehhh bestkan lagu nie dah fames la aku erkkk mcm lagu nsyid pown ada tetiba sangt kan.....ok pastue aku g office aku tengok you tube oooo tegar nie penyanyi cilik dari indonisia....lpas tue bila aku dengar lagu dia aku makin nk cari tentang kisah kehidupan dia woooo sedih beb lagu AKU YANG DULU BUKAN YG SEKARANG mmg mengisahkan tentang hidup tegar nie

dulu dia susah jadi pengemen...ehhh pengemen tue maksud dia penyayi jalanan...stat usia 7 tahun dah jadi pengemen kesian kan...tp allhamdullilah sekarang dia dah bejaya...sedih aku dengar lagu nie aku sedih sbb aku dengar sambil menhayati tau heeeeeeee...

kepada adik tegar hope awk akan terus berjaya...walaupown awk x x baca pown blog ini..kikikiki

#moral nya jng la kita mudah berputus asa kalau kita x dapat apa yng kita nak...sbb insyaalah rezeki tue ada samaada lambat atau cpat ja allah bagi..berusaha itu penting...

NIE you tube yang membuat kan tegar di kenali dah 8 juta u olls

nie la lagu yang membuatkan dia populr



Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE