16 Julai 2013

anugrah perkhidmat cemerlang(APC)

Kejadian berlaku sebelum puasa 5/7/2013 kuikui baru gigih nak update kan...ehhh jng salah faham haku x dapt pown apc itu aku yang masih baru nie mmg x layak sangat nk dpt :p...kalo aku dpt kan mesti orng lain pelik ehh baru masuk dah dpt apc...korng tau x apa itu apc..mesti semua dah tau kan..apc nie adalah 1 anugrah yg di berikan pada staf2 yg cemerlang d sepanjang tahun ..buat keja tak main2 besungguh2..datang keja awal x main cuti sesuka hati ha mcm tue..kadang2 aku negok yg x ok sangt pown dapat ehtah la kipas pakai aircon kod kahkah..eh bulan posa jng mengutuk :P selalu majlis nie di buat dlm usim ja tp tahun nie bajet lebih kod buat kat hotel sama-sama klia...aku memula pown mcm pelik ja nama hotel nie...lupa nk ckp sebenarnya sapa yg dpt anugrah ja bole p..tp oleh kerana fakulti aku dpt anugrah terbesar so 10 orng di jemput hadir jg aku n kawan2 aku la tue..kita orng dpt makan pown dah ok :P nampak x kat situ g nk makan ja semata ....usya badan la lalalalalaala ehhh x juga ada 2 orng bff kat tempat keja dapat tahniah kakrina...tahniah kak nida...tahun depan harap fakulti aku dpt la lg anugrah bole aku p lagi :) okey meh la layan pic2 comel kita ehhh sapa2 jng berani muntah tau
kami yg memeriahkan majlis

lapor bila nk habis ucapan nie

bila dah time makan mcm nie la rupanya

bersama dekan fst

menu hari kejadian

nie la hotelnya
okey kalo pic di copy dr blog my frinds cik fiza ehhh malas bebenor aku nie kan nk tranfer pic...
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE