klik plzzz

29 Julai 2013

ramadhan 17

ehh tetiba kan...cerita dia macam nie sabtu hari tue aku ajak en syafiq g alamanda.aku nk beli seluar hari tue dah tengok seluar tue dengan fiza tp x beli..so hari sabtu baru nk g beli...sampai alamanda pown dah dekat nk berbuka.cari tempat bebuka semua penh subway ja mcm kosong,xda la kosong ada 1 ja meja kosong.tanya en syafiq dia ok jja,,,aku pown mata keatas fikir eh biar betul en syfia nie,,,sbb en syafiq aku nie mmg x suka mkn jenis2 roti nie..pastue aku ckp kat dia x pa nanti kita makan nasi ek..dia pown ok jg...so bebuka la kita dengan sunway jer aku oder teryaki untuk en syafiq n steak aku punya...



lpas makan masuk parkson cari seluar tue n pas tue ada usya2 handbag hurm ada yang aku nak tp harga melampau huhuhu so aku pejamkan ja mata n x payah beli senang kan jimat lg.

ehh tetiba letak pic i...ahahahah comel x cik wani ehhh sapa2 jng muntah :P...
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE