klik plzzz

12 Julai 2013

PUASA HARI PERTAMA DAN KEDUA

Assalamualaikum hari nie dah hari ke3 kita berpuasa,,,alhamdullilah dapt menunaikan ibadah dengan sempurna cuma smlm jer aku x g tarawih penat sangt :(
apa menu korang ek bebuka...

Hari pertama
 okey hari petama ajak cik fiza teman g param heeeee bukan ajak ok paksa suh dia teman hahahaha pusing daari awal sampai hujung aku blurrr x tau nk makan apa hurmmm last patah balik bekenang jatuh cinta dengan gulai kawah dasar orang utara kari harus nak jer...aku pown beli la nasi+gulai kawah rm 5 bole la kod kan...jalan depan lagi hurmm cik fiza beli nasi kerabu tetiba tengok ikan bakor mcm sodap bli sekor...bli lg siput sedut masak lomak huuhuhuuh banyak x aku bli nafsu kan semua nie...waktu bebuka aku hanya makan kari daging n ikan jo yang lain mcm xsedap n nasi aku makan sikit ja...huhuhu x sedar diri kalo posa mmg aku jarang mkn nasi lain la mak aku masak hihihihi...ehhh lpa aku bli jg bihun sup ahhaha gila bnyak gila ikut nafsu aku nie :P...bihun sup makan lepas solat tarwih..ada kisah sedih aku sakit perut pg tue..maybe aku letak sambal kicap banyak kod maklum la perut aku nie mmg sensitif sikit x bole nk makan benda pedas n benda lama2 huhuhuhu sabo.sabo..okey nie kisah hari petama

Hari kedua

wassup fiza ajak g pasar tani konon2 nk masak...kuikui...g la pasar tani bli ayam separuh tp bli lg karipap 5 ketul..pas tue fiza ckp nk mkn lg nasi kerabu smlm g la bazzar pla..last2 aku bli laksa..hahahah terus x jd mask u olls...hari nie la masak ayam tue lg pown cik fiza balik kg x da nk teman kita g bazar sedih :(...dlm otak nie nk msak nasi tomato n ayam merah....tetiba teringin nk makan bihun sup ayam...alamak kan ada yg g bazar sesorng bli kuih ja kikiki...tp aku kna masak jg perut aku dah rasa lain macm nie dasar sangt ken

menu bebuka semlm hahahah see the karipap dlm plastik ja maklum la bujang kan..nanti dah khawin jng la bt peragai mcm tue haahahhaah...
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

2 ulasan:

Mila Ahmad berkata... [Wanie Warniee Reply]

Laksa pun sedap jugak... Tahniah follower blog saya yang ke 10oo orang

Nur Aqilah berkata... [Wanie Warniee Reply]

slmt berpuasa. :)

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE