23 Julai 2013

Meraih simpati

oh mak i tajuk ...pada petang yg sunyi di dalam lab sesorng,,,,ambil hp taip msj

A<3ORANG RINDU GILA KAT KAMPUNG(Ayat meraih simpati kod2 dapat balik kg )
2 minit lpas tue en S balas masj aku
EN S<3SABAR YER,DIA KNA SABAR KNA BELAJAR DARI SEKARANG JNG BALIK KG                   KERAB2 NANTI DAH KHAWIN 4,5 BULAN SEKALI BARU KITA BALIK
A <3 AWAT X CKP SETAHUN SEKALI JA BARU BOLE BALIK KG

Terus merajuk 5 minit ngeh2 nampaknya dari awal puasa aku buat ayat sedih mcm2 tetp x dapat balik kg...tp minggu depan dah dpt balik kg aku ambil cuti 5 hari ok..n bos aku pown dah luluskan cooti yahooo...bila di fikir balik kita sekarang nie bujang ok la kan apa pown kita buat x da sapa nk halang nk marah,mcm sekarang bulan puasa sahur pown aku malas nk bngun siap letak siap2 air dlm botol n kurma or roti jam bunyi pukul 5 celik mata minum air makan kurma tutp mata tido nampak kemalasan aku(korng jng ikut)sbenarnya aku nk enjoy hidup bujang nie..kalo tahun depan ada jodoh aku khawin mesti aku kna bangun pkul 4 masak..btol x.xpa aku dah besedia nk bt semua tue demi bakal suami :P ehhh tetiba cita bab khawin pla.

 okey la x nak melalut panjang2 jumpa lg :)



Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE