13 April 2012

Dula lain sekarang dah lain

bila di kenang masa lalu...masih aku ingat lagi....masa pergi cameron bawa duit rm 300 khas untuk shoping....tp aku guna rm 50 ringgit ja....sekarang kalo bawa banyak tue x cukup lagi pa...........knapa dulu aku bole berjimat,,,tp knapa sekarang x bole......kna muhasabah diri nie.......aduiii....sedangkan dulu tue gaji aku rm 450 ja masa keja bole beli mcm2..........btol la orng ckp aku x ckp okey lagi bnyak duit kita dpat lagi mcm air duit tue keluaq.......dulu barang2 murah sekarang mak i mahal.........nasi letak teloq n sayur pown rm 6...mcm aku nk letak balik ja........



    
nasi + telur x patut     




apahal lak aku dok citer sal nasi + telur..minggu lepas aku beli kat kedai kat umah aku...
tue la kan mcm mana nak jimat duit kalo mkn mcm tue pown dah rm6......
cameron

tetiba nk letak pic pie cameron 6 tahun lepas....dulu x da lagi camera digital...hp bercamera so pic pown x elok.....bawa rm 300 guna 50 oppppppp dulu aku mmg seorng yang kedekut untuk shoping.....tp sekarang aku sangat pemurah nk shoping..........apa raaaaa........mcm mana nk jd mcm dulu balik ek ..............

Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE