13 April 2012

kes rompakan

td tengah hari balik umah ngn wida...ada nampak orng ramai2 ada keta polis n keta pesona yang cermin dia lubang...di sbbkan perompak tue nk tembak polis yang kejar dia kod.........n lepas tue perompak tue lari masuk dlm hutan bedekatan umah aku.........takut beb;
wida:dia takut perompak masuk dlm rumah sembunyi
aku lak takut perompak tahan keta aku time aku balik sat g.......aku balik ikut jalan lain la...........pkiaq sampai tera tue kan ahahhahahahhaah....takut zaman zekarang penjenayah ada di mana2.......... ya allah ya kau lindugi la aku....aku x da sapa2 di negeri sembilan nie........mak ayah sedara2 jauh nu di kedah.......amin... :'( tetiba sedih
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE