klik plzzz

10 April 2012

sue n anas khawin

cerita minggu lepas minggu nie baru free nak citer.......sue n anas khawin diaowng nie bff aku masa belajar kat ikm sp....bff la juga kan x pnah gaduh...kecik hati sikit2 tue xda masaalah kan btoi x ...sedangkan lidah lagi tergigit nie kan pula kita manusia....jom tengok pic2 yang aku ambil x bnyak sbb pengantin sibuk aku kecik hati tau hahahahaha

antara sahabat yang hadir
nie aku n wida saja letak aku g ngn die walaupown pic kenduri umah orang lain kikiki x smpat ambil gambor
    
my bff tetap cun n kurus keding mcm dulu tp aku x pyah ckp ler hehehe tengok sendiri





maaf la kwan2 yang lain kalo terkecik hati ka jantung ker sbb aku x ajak korang g ngn aku...aku pown pening kejab nk g kejab x mau p...tetiba bila mengenangkan diorang dua2 nie baik sangat ngn aku masa kat ikm dulu aku pown laju2 p kenduri diorng......... :)
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE