23 April 2012

syukur

allhamdulilah...apa aku dapat aku terima ja....itu namanya rezeki...insyaallah aku akn bekerja dengan lebih rajin...pagi2 dah senyum.....senyum itu kan satu sedekah.x gitu..tp aku nie rajin senyum ka tak pown kadang2 senyum pown x iklas.....aishhhh aku iklas ok bila senyum....owng ckp owng kedah sombong...owh tidak belum knal mmg aku agak sombong dah knal aku terlebih ramah tambah ceria hehehehe....aishhh x sabarnya nk tunggu jumaat ,sbb apa x sabar aku nk balik kg ku tercinta.....yahooooooo...so minggu nie aku akan ceriakan hidup aku....siap pg td datang keja awal u allllllls pkul 7.20 pg dah sampai tempat keja....hahaahkhahak rajin kan aku nie.........sila bg anugrah pekerja cemerlang........hah layak ker....bru kja setahun nk dpt2 anugrah...ok mengaku mmg aku x layak.....
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE