7 Mei 2012

cucur bawang & kopi o

weekend hari tue...aku x da buat pape.....tido2 lena2 tengok2 tv ehehhehe,,,,korang baca pown bosan kan tmbah aku sendiri yang lalui 1juta kali bosan...+ dengan pemalas aku nie...sesuai sangat la kan....satu ja ubat bosan weekend tue aku baca novel la....sampai x tido pown aku sanggub gila....
nie novel aku baca sampai aku x tido tue tara
bole la novel nie aku bg 3/5 ja ehhehe

okey nie serba sedikit sinopsis dia
Siapa sangka, cucur bawang telah mempertemukan mereka dalam satu ‘sketsa perang’ di tepi jalan. Dari insiden itu mereka bagai dijodohkan untuk bersua lagi. Kerana terdesak dan kabur mata dengan gaji yang ditawarkan, Rudiana terpaksa berkahwin dengan Iskandar dalam rahsia atas dasar kerja semata-mata.

Bila sudah duduk serumah, mulalah berputik satu perasaan aneh dalam hati mereka walaupun masing-masing masih keras kepala. Namun, egois masing-masing terlalu tinggi melampaui Gunung Everest. Perkahwinan mereka hanya sekadar di atas kertas dan terus menjadi rahsia.

Kemunculan Khairulnizam membuatkan Iskandar gelisah bila kawan baiknya itu tertarik hati dengan Rudiana, isterinya yang mula dicintainya tanpa sedar itu. Mampukah Iskandar melihat isterinya menjadi kekasih kawan baiknya sendiri?okey jawapan dia mampu....cinta kan buta hehehe nk tau lebih lanjut beli la sendiri....aku pown pinjam orng punya nk bg korng pinjam pown :P

NOVEL Nie banyak konflik aku x suka sangat.....lain orng lain cite rasa kan...tp aku habiskan jg baca...aku nie jnis suka novel romantik ja ......nak hero heroin tue bersama ja deret...gaduh sikit ja....takpa t aku tulis novel sendiri :p 



Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

1 ulasan:

Hunny Kitty berkata... [Wanie Warniee Reply]

tunggu dramanya keluar bulan oktober atau november nih

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE