9 Mei 2012

mengutuk mengumpat peraan bagus = diri rasa perfect :P

haiiii selamat pg u olll..mcm aku nie artis lak oppppppp hehehe.dah baca tajuk aku tue,,,hurmmm sapa rasa dia tegolong dlm ketegori itu... aku kod....hahahahah semua orng ada tp sapa mau ngaku.. aku pown x mau ngaku ooo... :)....tp kan aku sebenarnya x faham la knapa la orng selalu sanagt nk ckp bohong...kalo ko xda benda tue ko x pyah ckp ko ada....jd lah diri sendiri yer kawan2 ku sekalian ....kadang2 aku tengok kemain ja ckp sana sini....macm dia la manuasia sempurna....xpo la bg ja kat dia...tp yg x bleh blah benda2 tue aku tengok gedebuk kna kat dia sendiri beb....hahahaha aku pown tengah mengumpat nie....kan aku kata....heheheeh ya ampun...
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE