3 Mei 2012

Mee udang pulau sayak....

nie semua citer masa aku kat kedah...hari ahad aku n en bf g rr date,,,he lama oooooooo x jumpa 2 bulan sekali ja dpt jumpa....okey abaikan bab tue...aku teringin sangat nk mum mee udang...en bf ckp pilih kdai lain lak ...masuk ja dlm kwasan pulau sayak tue mmg banyak gila kedai yg menjual mee udang...kami pilih kdai orng banyak dengan berangapan kalo kdai banyak pelangan sdap la mee tue.....hari tue mkn kdai lain tue udang sampai 6 ekor,,,ala sdap lak tue...x pa la kdai nie udang sikit...n first time aku kopek kulit udang sendiri tau...sblum nie aku x reti....kalo aku kopek aku guna tangan la jawabnya...akibat first time tue la habis udang itu lompat keluaq ....hahahahha lawak btol......
nie la mee udang tue



Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE