klik plzzz

8 Mei 2012

Diet tp bila tengok makanan

okey bila dah sampai petang nie....perut n badan2 pown lemah jer....sbb aku hanya mkan pg td ja...tue la orng cakap sarapan tue penting....aku percaya n sangat percaya sbb perut aku masih bole bertahan...mcm smlm aku x mkan pagi....ayooooooo gigil aku beb...so ambilla sarapan pg kalo btoi2 nk diet bak kat tengku ezairy dlm novel Akhir sebuah cinta hahahaha nk tau x sapa tengku ezairy dia watak dlm novel tue....tue dia ngigau....xpo la sekali sekala..okey lupakan....okey bab diet nie....aku okey jer tp ada satu blog aku mmg x leh tengok makanan dlm blog tue makoiiii tergugt iman beb...dah la aku wajib hari2 baca blog tue....peminat aka  pembaca setia blog kak jee...kalo aku tengok baca ja entri2 dia huishhh terus lapaq ....heheheh kna lg kuatkan iman kan....aduiiii mcm mana nk turunkan berat nie hukhukhuk sadis
  
DULU  
SEKARANG
Nampak beza x??/ hahhaha cakap la x ....teringin nak dengar hahahahah
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE