8 Mei 2012

'Thank You Cikgu! Giveaway by Mala Nasohah'

semperna dengan hari guru yang akan d sambut x lama lagi pada tahun nie...aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih pada guru2 aku dari tadika,sokolah rendah,sekolah menengah dan d ikm sungai petani.....kalian adalah yang terbaik ..jasa kalian aku kenang dunia akhirat...di sini jg aku ingin memohon maaf kalo ada di antara guru2 aku baca entri nie ehhehehe :) aku sering kali mengumpat kalian kalo aku x puas hati....maklum la jiwa budak2 n remaja....saya minta maaf yer cikgu2 penyarah2 saya....hehehehe tapi yang penting aku sayang cikgu2 aku....tampa kalian aku x kan ada di sini walaupown aku nie x penah jadi yang terbaik....terima kasih cikgu terima kasih puan terima kasih encik... i love  u all 

Nie la serba sedikit ucapan aku yang iklas dari hati okey aku nak text officemate aku aka kawan aku kawan berbloger aku  fiza  kami budak baru belajar....awak saya text awak bole awak orng ke dua follow blog saya terima kasih yer ATIQAH....
Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE