28 Mei 2012

selamat pengantin baru

assalamualaikum....okey 2 hari x update blog sbb aku cuti n buzy....buzy la sangat heheehhe.okey tajuk di atas di tujukan pada abg sulong aku....aka satu2 nya abg yang aku ada .okey selamat pengantin baru yer moga cepat bg anak sedara kat aku hakhak.....kwn2 aku semua ada anak sedara aku ja x da sedih kan hehehe...my new family a.k.a dah jadi pown kakak ipaq aku kak farah shahanim  selamat datang dalam family kami yang serba kekurangan nie....nie ada serba sikit pic yang aku ambik selamat menjamu mata
my family aku,nenek sebelah mak,mak ayah nenek sebelah ayah n adik no 3 lg sorng adik x ikut sibuk mandi sungai


nie majlis sanding selmat pengantin baru u all


Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen

Tiada ulasan:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by CiK WANIEE